خبرهای داغ:
بیانیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و تولد ۴۴ سالگی انقلاب؛  

رویش‌های انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشور‌های اسلامی، ادامه دارد  

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی کبیر به میهن اسلامی، به مناسبت ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.  
کد خبر: ۹۴۸۷۴۲۳
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

قروین_به گزارش خبرنگار بسیج، روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و ورود تاریخی امام خمینی کبیر به میهن اسلامی، به مناسبت ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد؛

والفجر ولیال عشر ...

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهايی ملت مسلمان و قهرمان ايران از يوغ ستمشاهانی است كه سال های مديدی آزادی اين ملت را به بند كشيده و ضمن غارت سرمايه های اقتصادی كشور، هويت اجتماعی و تاريخی اين مرز و بوم را با همدستی بيگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روز‌های عزیز، ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ۲۵۰۰ سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

دهه فجر، دهه ماندگار در تاريخ پرفراز و نشيب و ايام پايداری و بالندگی ملت بصير و دين باورمان و روزهای اوج پيروزی انقلاب اسلامی است كه در بهمن ۱۳۵۷ با ايثارخون شهدا و مجاهدتهای كم نظير آحاد مردم نجيب ما شكل گرفته است.

هرچند امروز استکبار برای جلوگیری از گسترش حرکت‌های اسلامی، متوسل به ایجاد نسخه‌هایی منفور از قبیل جریان‌های تروریستی همچون داعش شده تا به کمک برخی مرتجعین منطقه و استفاده گسترده از تروریسم، در اسلام‌خواهی مردم، انحراف و خلل وارد نماید و با جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، جنگ مذهبی و تفرقه، توان رو به فزونی اسلام را کاهش دهد، اما به برکت رهبری حکیمانه و تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز صدای استکبارستیز انقلاب اسلامی رساتر از گذشته در جهان زنده و پویا گشته است.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛ در دست و پا زدن های اخیر، دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار می‌دانند که آن‌ها بیش از جمهوری اسلامی ایران به مذاکرات احتیاج دارند. تحلیل‌های اندیشمندان غربی به‌خوبی نشان می‌دهد که نگرانی غرب از قدرت منطقه‌ای ایران یکی از عوامل اصلی بهانه‌گیری‌ها و تلاش برای مهار قدرت ایران است. قدرت منطقه‌ای ایران در مقاومت هسته­‌ای طی سال‌های گذشته بسیار مؤثر بوده است و بر همین اساس، ایران برای به عقب راندن مواضع غرب در مذاکرات هسته‌ای، نیازمند در اختیار داشتن برگ‌های برنده در پرونده‌های منطقه ای است. 

 باوجود تمامی دسیسه‌ها، دشمنی‌های آشکار و پنهان استکبار جهانی مبنی بر ایجاد فتنه ها به سرکردگی آمریکا، رویش‌های دائمی و جاری انقلاب اسلامی در ایران و سایر کشور‌های اسلامی، همچنان ادامه دارد.

سپاه صاحب الامر(عج) چهل و چهارمین جشن انقلاب اسلامی که یکی از شورانگیزترین، زیباترین و اصولی‌ترین تحولاتِ حماسه‌آفرین بر مبنای «ایمان» و بر محور «امامت» در تاریخ بوده است را تبریک عرض نموده و با سلام‌ و صلوات به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شهدای عظیم الشان، از خداوند متعال توفیق پاسداری از آرمان‌های نظام و انقلاب تا سپردن پرچم به دست صاحب اصلی انقلاب، مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مسألت دارد.

 

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار